اطلاع رسانیbreadcrumb separatorاخبار و اطلاعیه‌هاbreadcrumb separatorاخبار
ﺳﻪشنبه 07 مهر 1394
تعداد بازدید: 2377
تعداد نظرات: 0

به کارگيري همياران روابط عمومي، موجب رضایتمندی مشتريان می شود

رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد در کارگروه بازنگری طرح همياران روابط عمومي استان اصفهان، گفت: به كارگيري همياران روابط عمومي، موجب تكريم، پاسخگويي مناسب و افزايش سطح رضايتمندي مشتريان در شعب سراسر كشور است.
 

رئيس اداره كل روابط عمومي بانك مهر اقتصاد در کارگروه بازنگری طرح همياران روابط عمومي استان اصفهان، گفت: به كارگيري همياران روابط عمومي،  موجب تكريم، پاسخگويي مناسب و افزايش سطح رضايتمندي مشتريان در شعب سراسر كشور است.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اصفهان، منصور شيخ الاسلامي - رئیس اداره کل روابط عمومی بانك در این کارگروه با بيان اينكه به کارگیری همياران روابط عمومي، ابتکاری در راستاي اهداف كلي بانك است، اظهار كرد: استفاده از همياران اقدامی مؤثر براي افزايش سطح رضايتمندي مشتريان و تأمين نيازها و انتظارات آنان است.

رئيس اداره كل روابط عمومي با اشاره به مزیت‌های حضور همیاران در شعب، افزود: جلوگیری از سرگردانی مشتریان، کاهش نارضایتی، امکان جذب مشتریان در نخستین مراجعه به شعبه، افزایش میزان ماندگاری و جذب مشتریان، ارائه اطلاعات مناسب برای افتتاح حساب، حفظ مشتریان کلیدی و افزایش جذب منابع از جمله مزیت‌های به کارگیری همیاران روابط عمومی در شعب است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال افزایش کارایی و اثربخشی فرآیندها در روابط عمومی هستیم، عنوان کرد: شاخص‌های ارزیابی شعب در دفتر مرکزی تدوین شده است و این شاخص‌ها می تواند بانک را برای دست یابی به نتایج دقیق‌تر از سطح رضایتمندی مشتریان به خوبی یاری کند.

شیخ الاسلامی با بيان اينكه مديران شعب به خوبي با طرح‌ها و دستور العمل‌هاي صادره از اداره كل روابط عمومي آشنا هستند، افزود: استان‌ها با آمادگي كامل در حال اجراي دستور العمل‌هاي اداره کل روابط عمومی بانك هستند.

وي ضمن تقدير از مديركل بانك مهر اقتصاد استان اصفهان در خصوص حمايت از اقدامات روابط عمومي استان، اضافه كرد: مجموعه مديريتي استان اصفهان به گونه‌اي عمل كرده است كه بحث همياران روابط عمومي به خوبي در سراسر شعب استان اصفهان به مرحله اجرا رسيده است.

وی با اشاره به تدوین سند مدیریت برند بانک مهر اقتصاد، ابراز داشت: بررسی و ارزیابی دقیق بخش‌های مختلف بانک مهر اقتصاد و سنجش میزان رضایتمندی مشتریان برای تبدیل شدن برند بانک به یک برند برتر در میان مشتریان، لازم و ضروری است.

رئیس اداره کل روابط عمومی با اشاره به لزوم تغییر شاخص‌های ارزیابی رضایتمندی مشتریان، بیان کرد: برنامه ها و طرح‌هایی که در قالب افزایش رضایتمندی مشتریان پیشنهاد می شود باید ضمانت اجرایی داشته باشد.

شیخ الاسلامی تصریح كرد: ساماندهي نقاط ارتباطي شعب و اجراي صحيح دستورالعمل‌هاي دفتر مركزي از جمله نقاط مثبت مديريت شعب استان اصفهان به شمار مي رود.

علیرضا زمانی مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان اصفهان نیز در این نشست ها به بیان گزارشی از اقدامات این بانک در حوزه روابط عمومی و تبلیغات پرداخت و گفت: روابط عمومي استان اصفهان در انجام مسئوليت‌هاي اجتماعي خود به اثرگذاري اقدامات توجه نموده که همياري و مشاركت در يادواره‌هاي شهدا و فعالیت های عام المنفعه از جمله اقداماتی هستند كه در حوزه مسئوليت اجتماعي به واسطه اثرگذاري بالا صورت گرفته است.

زمانی افزود: در استان اصفهان تلاش شده است تا در راستای بهره برداری بهینه از ابزارهای موجود در سطح شعب بتوانیم نیازهای مشتریان را در حوزه های اطلاع رسانی برآورده سازیم. 

A
 4
 
ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

طراحی سایت