اطلاع رسانیbreadcrumb separatorاخبار و اطلاعیه‌هاbreadcrumb separatorاخبار
ﺳﻪشنبه 19 مرداد 1395
تعداد بازدید: 2695
تعداد نظرات: 0

معاونین بانک پاسخگوی سوالات مشتریان و همکاران شدند

معاونین بانک پاسخگوی سوالات مشتریان و همکاران شدند
معاونین و کارشناسان معاونت های امور مناطق، ارتباطات و فن آوری اطلاعات، سرمایه انسانی، مالی، طرح و توسعه و اعتبارات با حضور در مرکز ارتباط مهر پاسخگوی سوالات همکاران و مشتریان بودند.

 

 

معاون طرح و توسعه:

در سازمان های پیشرو و مترقی، مشتریان بزرگترین سرمایه محسوب می شوند

جعفر صفایی مزید - معاون محترم طرح و توسعه بانک - در تاریخ 5/3/1395 در مرکز ارتباط مهر حضور یافت و پس از استماع گزارش اقدامات انجام شده، گفت: در سازمان های پیشرو و مترقی، مشتریان بزرگترین سرمایه محسوب شده و در بانک مهر اقتصاد نیز تمام تلاش مجموعه مدیریتی در راستای ارتقاء جایگاه آن ها می باشد.

وی مرکز ارتباط مهر را پلی میان مشتریان و بانک عنوان کرد که وظیفه شناخت دیدگاه های مشتریان، تجزیه و تحلیل اطلاعات حاصله و انعکاس آنها را بر عهده دارد.

صفایی افزود: از دیگر وظایف این مرکز، شناخت دقیق محیط کسب و کار به ویژه در استان ها و ارائه تصویری صحیح و متناسب از آن برای تصمیم گیری نهایی است.

در بازدید معاون طرح و توسعه از مرکز ارتباط مهر مصوب شد راهکاری عملی برای کسب اطلاعات و نقطه نظرات مشتریان اتخاذ شود و گزارش های مدیریتی مرکز به صورت ماهانه و به تفکیک موضوعات به واحدهای مختلف منعکس شده و توسط اداره کل روابط عمومی و حوزه مدیریت اطلاع رسانی شود.

معاون  فناوری اطلاعات و ارتباطات:

مشکلات به صورت مستمر پیگیری و مرتفع خواهد شد

سید مهدی حسینی - معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک نیز در تاریخ 8/3/1395 در این مرکز حضور یافت و گفت: در سال های گذشته بسیاری از مشکلات فرآیندی و عملکردی معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از گزارشات دقیق مرکز ارتباط مهر شناسایی و پس از تجزیه و تحلیل توسط کارشناسان حوزه های مختلف این معاونت مرتفع گردیده است.

حسینی در ادامه به طرح برخی از مشکلات و محدودیت های بانک در حوزه خدمات نوین پرداخته و گفت: مشکلات به صورت مستمر پیگیری و مرتفع خواهد شد .

در ادامه کارشناسان مرکز ارتباط مهر به ارایه گزارشی از مشکلات مطروحه پرداختند و مقرر شد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مرکز مرتفع شوند.

معاون اعتبارات و بین الملل:

دسترسی به اطلاعات صحیح و به موقع حق مشتریان است

ایرج نیک اختر - معاون اعتبارات و بین الملل - که در در تاریخ 11/3/1395 پاسخگوی مردم و همکاران بود، گفت: این حق مشتری است که بتواند اطلاعات صحیح، به موقع و متنوع را در بخش های مختلف بانک با کمترین هزینه دریافت نماید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " باید به مردم پاسخگو باشیم حتی اگر نتوانیم کار آنها را حل کنیم " تمامی کارشناسان مرکز را به افزایش اطلاعات، سرعت در پاسخگویی و رفع انتظارات مشتریان فراخواند .

در ادامه کارشناسان مرکز اقدام به ارائه خواسته های مشتریان در  حوزه اعتبارات همچون سلیقه ای عمل کردن شعب، عدم پرداخت تسهیلات غیر تعهدی، عدم امکان معرفی مشتریان به شعب دارای بودجه برای پرداخت تسهیلات نمودند و مقرر شد دستورالعمل ها و ابلاغیه های معاونت از طریق مرکز، ارسال و آموزش های لازم برای افزایش آگاهی کارشناسان آن انجام شود.

همچنین مقرر شد کلیه پیشنهادها و شکایات  مشتریان در حوزه تسهیلات جمع آوری و با ذکر دقیق مشخصات شعب برای رسیدگی به معاونت مربوطه ارسال شود.

همچنین به مشکلات مشتریان اعم از مشکلات مربوط به پرداخت های شتابی، وب سایت، اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک و آموزش کارکنان برای ارایه صحیح خدمات الکترونیک به مشتریان در این بازدید رسیدگی شد .

در ادامه مدعوین در جایگاه پاسخگویی به مشتریان قرار گرفتند و اقدام به ارایه پاسخ های کارشناسی به مشتریان نمودند.

معاون امور مناطق:

استفاده از هنر روابط عمومی یکی از مولفه های اصلی موفقیت به شمار می رود

جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک هم در بازدیدی که در تاریخ3/5/1395 صورت گرفت، گفت: امروزه استفاده از هنر روابط عمومی یکی از مولفه های اصلی موفقیت در سازمان های پیشرو و پویا به ویژه در بخش خدمات مالی شمار می رود.

وی با بیان اینکه در سازمان های خدماتی نظیر بانک ها، خدمت به محض عرضه توسط مشتریان و صاحبان سرمایه ارزیابی می گردد، گفت: خدمت می تواند مبنای تداوم و یا قطع همکاری متقابل بانک و مشتری گردد لذا مرکز ارتباط مهر محل مناسبی برای شناسایی بازخوردها، انتظارات و نیازهای ذینفعان می باشد.

مزدارانی تقویت ظرفیت های مرکز ارتباط مهر را عاملی مهم برای انتقال سریع محدودیت های بانک به سیستم مدیریتی عنوان کرد و ابراز داشت: به لطف خداوند، کارشناسان این مرکز از دانش، تخصص و تحصیلات مورد نیاز برخوردارند به طوری که با برقراری ارتباط موثر و درک صحیح از نیازهای مشتریان و همکاران، و جمع آوری اطلاعات واصله اقدام به پردازش و تبدیل آن ها به گزارش و ارائه به واحدهای مختلف بانک می نمایند.

معاون امور مناطق در بخش دیگری از سخنان خود، خاطر نشان کرد: رسالت  اصلی سیستم بانکی هدایت منابع مشتریان به سمت بخش  تولید کشور و شکوفایی واحدهای تولیدی و صنعتی برای افزایش تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار می باشد.

وی در پایان ابراز داشت: کارکنان متعهد بانک مهر اقتصاد جزء سرمایه های بانک هستند که با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از تخصص و تجربه با به کارگیری تمامی توان خود در راستای توسعه کشور و نیل به اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارند.

معاون مالی و بودجه:

مرکز ارتباط مهر گوش شنوای بانک است

حضور معاون مالی و بودجه و هیات همراه در تاریخ 11/5/1395 انجام شد، داودآبادی گفت: مرکز ارتباط مهر گوش شنوای بانک است و به عنوان یکی از مهمترین کانال های ارتباطی بین بانک و مشتریان، می تواند اقدام به رصد بازار و شناسایی مشکلات مشتریان و انعکاس آن نماید.

داودآبادی با اشاره به وظایف و رسالت های معاونت مالی، تصریح کرد: این معاونت وظیفه تامین وجوه نقد شعب و ادارات امور شعب استان ها، مبادلات بین بانکی، سهام و مسائلی از این دست را بر عهده دارد لذا تمامی سوالات و ابهامات مردم و مشتریان در این حیطه باید به معاونت مالی منعکس شود.

وی گفت: در آینده نزدیک اقدامات مربوط به همکاری با بانک قوامین، نهایی و اطلاع رسانی خواهد شد، همچنین بانک مهر اقتصاد در نظر دارد حداکثر تا پایان آبان ماه اقدام به تقسیم سود سهامداران به مبلغ 60 ریال برای هر سهم نماید .

در این بازدید مقرر شد در خصوص مشکلات مربوط به انتقال وجه شتابی و مطالبات سازمان بازنشستگی اقدامات لازم صورت گیرد.

پاسخگویی مدیران و کارشناسان معاونت سرمایه انسانی

مدیران و کارشناسان ادارات معاونت سرمایه انسانی و آموزش نیز از تاریخ 4/5/1395 به مدت سه روز پاسخگوی عمومی مردم و همکاران سراسر کشور بودند.

بر اساس این گزارش و نظر به اهمیت اطلاع یابی و رسیدگی به مشکلات همکاران، حضور کارشناسان معاونت سرمایه انسانی در محل مرکز ارتباط مهر به مدت سه روز پیاپی انجام شد که در این مدت به سوالات همکاران در بخش های مختلف از جمله  نحوه محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد، تردد کارکنان، فرآیند اعطاء گروه شغلی و جایگاه شغلی، روابط کار و کمیته انضباطی پاسخ داده شد.

همچنین در این بازدید مشکلات مربوط به ترفیع کارکنان، نحوه نقل و انتقال آن ها و موارد مربوط به دریافتی ها شناسایی و پیگیری شد.
تصاویر
  • معاونین بانک پاسخگوی سوالات مشتریان و همکاران شدند
  • معاونین بانک پاسخگوی سوالات مشتریان و همکاران شدند
  • معاونین بانک پاسخگوی سوالات مشتریان و همکاران شدند
  • معاونین بانک پاسخگوی سوالات مشتریان و همکاران شدند
  • معاونین بانک پاسخگوی سوالات مشتریان و همکاران شدند
ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

طراحی سایت