طراحی سایت
  اطلاع رسانیbreadcrumb separatorاخبار و اطلاعیه‌هاbreadcrumb separatorاخبار
چهارشنبه 29 دی 1395
تعداد بازدید: 1557
تعداد نظرات: 0

افزایش بهره وری در گرو توسعه خدمات نوین بانکی

افزایش بهره وری در گرو توسعه خدمات نوین بانکی
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد در سفر به استان بوشهر گفت: امروزه افزایش بهره وری در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در گرو ارائه و توسعه خدمات نوین بانکی است.

 

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان بوشهر؛ سید مهدی حسینی- معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکضمن بازدید از شعب استان گفت: بانک مهر اقتصاد در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده در نظر دارد در حوزه خدمات نوین اقدامات موثری انجام دهد.

وی در ادامه افزایش بهره وری در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری را منوط به توسعه و ارائه خدمات نوین بانکی و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک دانست.

حسینی همچنین در خصوص راه اندازی نرم افزارهمراه بانک و قابلیت های آن، گفت: این نرم افزار قابلیت های بالایی ازجمله دریافت و پرداخت شتابی، پرداخت قبوض و پرداخت اقساط از طریق تلفن همراه را برای مشتریان امکان پذیر می کند.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادامه با ارائه گزارشی از قابلیت کارت خوان های شعبه ای و فروشگاهی، کارمزدهای خدمات بانکی و درآمدهای بانک، اظهار داشت: نرم افزارحق العمل کار برای ارائه خدمات بانکی در سیستم بانک مهر اقتصاد نیز راه اندازی شده است.

وی در ادامه یادآور شد: انتقال و به اشتراک گذاشتن تجربیات می تواند به توسعه و فراگیری خدمات الکترونیک بانک در جامعه در مدت زمان کوتاه کمک کند.

مهدی قاسمی- رئیس اداره امور شعب بانک مهراقتصاد استان بوشهر- نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش اقدامات استان در سال جاری از خدمات بانکداری الکترونیک به عنوان ابزاری و بازویی توانمند یاد کرد که دسترسی به اهداف و سیاست های بانک را باهزینه های کمتر و آسان تر میسر می سازد.
تصاویر
  • افزایش بهره وری در گرو توسعه خدمات نوین بانکی
  • افزایش بهره وری در گرو توسعه خدمات نوین بانکی
ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

طراحی سایت