اطلاع رسانیbreadcrumb separatorاخبار و اطلاعیه‌هاbreadcrumb separatorاخبار
چهارشنبه 21 مرداد 1394
تعداد بازدید: 3064
تعداد نظرات: 0

استفاده از بانکداری الکترونیک بهره وری بانک را افزایش می دهد

همایش مدیران و روسای شعب استان آذربایجان غربی با حضور معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد برگزار شد.
 

همایش مدیران و روسای شعب استان آذربایجان غربی با حضور معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی، سید مهدی حسینی معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک - پس از بازدید از شعب این استان در جمع مدیران و روسای شعب آذربایجان غربی، هدف اصلی بانک ها را ارائه مجموعه ای از خدمات پولی و مالی و افزایش بهره وری در راستای منتفع نمودن تمامی ذینفعان عنوان کرد.

وی در تشریح عوامل موثر در سودآوری بانک، گفت: نخستین گامِ تحصیل سود در نظام بانکی، پرداخت تسهیلات است و مدیریتِ نقدینگی در مرحله بعدی قرار می گیرد بنابراین باید مدیریت مالی منسجمی در استان ها داشته باشیم.

حسینی افزود: سهم مشتریان در استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک و کارمزدهای آن نیز از دیگر آیتم های سودآوری در بانک ها می باشد.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد گفت: در سال 89 تراکنش ها بیشتر در شعب انجام می شد اما با آشنایی مردم با خدمات نوین بانکداری، در حال حاضر بخش قابل توجهی از تراکنش ها به صورت الکترونیک صورت می گیرد لذا با توجه به اینکه مجموعه مهر در حال پیوستن به شبکه شتاب است باید همزمان زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری ارائه این قبیل خدمات فراهم شود.

وی تصریح کرد: اکنون زمان آن است تا کسب درآمد از واسطه گری ارتقا یابد تا در نتیجه آن بانک مهر اقتصاد به سمت سودآوری بیشتر حرکت کند.

حسینی با ارائه آماری از ارزیابی های خود از وضعیت شعب آذربایجان غربی گفت: نیروهای جوان و فعال این استان ظرفیت بالقوه ای برای فرهنگ سازی ارائه هر چه بیشتر خدمات نوین بانکی به شمار می آید و انتظار می رود آذربایجان غربی از استان های پیشرو در این زمینه باشد.

در ادامه، مجید صحرایی مدیر کل شعب استان - اظهار داشت: ارتقاء فرهنگ استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به همراه فراهم سازی زیرساخت ها و برنامه ریزی برای بهره گیری از امکانات روز همواره برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان استان مورد توجه قرار دارد.

وی ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک را موجب جلوگیری از هدر رفت منابع و توان نیروی انسانی ارزیابی کرد و افزود: برقراری ارتباطات روزآمد در کنار کاهش هزینه های عملیاتی نوید بخش تحولات عظیمی در اجرای بانکداری الکترونیک در بانک مهر اقتصاد است که این مهم با برنامه ریزی دقیق و اعتماد به ظرفیت مطلوب کارکنان قابل دستیابی است.

صحرایی تصریح کرد: اطلاع رسانی از چگونگی اجرای بانکداری الکترونیک به مردم در کنار ارائه آموزش های به موقع به کارکنان، می تواند شتاب لازم را در رسیدن به برنامه های پیش بینی شده ایجاد نماید.

گفتنی است در این نشست بهزاد فتحی رئیس شعبه الکترونیک و براتعلی مومن رئیس اداره نرم فزار بانک مهر اقتصاد به تشریح برنامه های بانک برای ارتقاء بانکداری الکترونیک پرداختند.
ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

طراحی سایت