سامانه رسيدگی به شكايات

بانک مهر اقتصاد در راستای اولویت دوم راهبردی خود با عنوان «توسعه اعتماد عمومی و مشتری محوری» و به منظور رسیدگی سریع به شکایات و مشکلات شما مشتریان و همکاران گرامی و استفاده از گزارشات و نقطه نظرات شما عزیزان در کلیه زمینه ها تلاش دارد تا با استفاده از امکانات ارتباطی مدرن موجبات ارائه خدمات مناسب تری را برای شما فراهم نماید. در این راستا مشتریان، شما می توانید با تکمیل و ارسال فرم ذیل هرگونه مشکلی را در عملکرد و ارائه خدمات این مجموعه مشاهده کرده و در قالب شکایت یا گزارش به مدیریت بانک اطلاع دهید. ساز و کار پیگیری این اطلاعات به گونه ای طراحی شده تا پاسخ در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع شما برسد.

  • از طریق سامانه رسیدگی به شکایات
  • ارتباط و پاسخگویی سریع و آسان به شکایات و پیگیری گزارش ها
  • شناسایی انتظارات و توقعات مشتریان و کارکنان و نواقص سازمان با هدف کمک به مدیریت عالی بانک جهت اثر گذاری در تدوین سیاست ها و برنامه ریزی های کلان ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده و نحوه مدیریت آن در سازمان
  • مدیریت اثر بخش شکایات اعم از مشتریان و کارکنان
ثبت شکایت
FullName
Cell
آدرس پست الکترونیکی خود را وارد نمایید تا از پاسخ به درخواست خود مطلع گردید.
NationalCode
CustomerId
IsStaff
ارسال
پیگیری / دریافت پاسخ شکایت
رهگیری شکایت
نرم افزار مشاوره مالی
چگونه میتوانیم به شما کمک کنیم؟ مرحله اول /
میخواهم حساب قرض الحسنه افتتاح نمایم.
1.میخواهم حساب قرض الحسنه افتتاح نمایم.
مرحله دوم /
میخواهم حساب قرض الحسنه افتتاح نمایم.
1.میخواهم حساب قرض الحسنه افتتاح نمایم.
مرحله سوم /
میخواهم حساب قرض الحسنه افتتاح نمایم.
1.میخواهم حساب قرض الحسنه افتتاح نمایم.