طراحی سایت
  ارتباط با ماbreadcrumb separatorشکایاتbreadcrumb separatorسامانه رسيدگی به شكايات

بانک مهر اقتصاد در راستای اولویت دوم راهبردی خود با عنوان «توسعه اعتماد عمومی و مشتری محوری» و به منظور رسیدگی سریع به شکایات و مشکلات شما مشتریان و همکاران گرامی و استفاده از گزارشات و نقطه نظرات شما عزیزان در کلیه زمینه ها تلاش دارد تا با استفاده از امکانات ارتباطی مدرن موجبات ارائه خدمات مناسب تری را برای شما فراهم نماید. در این راستا مشتریان، شما می توانید با تکمیل و ارسال فرم ذیل هرگونه مشکلی را در عملکرد و ارائه خدمات این مجموعه مشاهده کرده و در قالب شکایت یا گزارش به مدیریت بانک اطلاع دهید. ساز و کار پیگیری این اطلاعات به گونه ای طراحی شده تا پاسخ در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع شما برسد.

  • از طریق سامانه رسیدگی به شکایات
  • ارتباط و پاسخگویی سریع و آسان به شکایات و پیگیری گزارش ها
  • شناسایی انتظارات و توقعات مشتریان و کارکنان و نواقص سازمان با هدف کمک به مدیریت عالی بانک جهت اثر گذاری در تدوین سیاست ها و برنامه ریزی های کلان ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده و نحوه مدیریت آن در سازمان
  • مدیریت اثر بخش شکایات اعم از مشتریان و کارکنان
ثبت شکایت
لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.
آدرس پست الکترونیکی خود را وارد نمایید.
کد ملی خود را وارد نمایید
اگر مشتری بانک هستید، شماره مشتری خود را وارد نمایید.
IsStaff
ارسال
پیگیری / دریافت پاسخ شکایت
رهگیری شکایت